Tapa Foods

• Branding • Logo • Web
• Huisstijl • Verpakking

DE CHALLENGE

Tapa Foods gaat voor kwaliteit, telkens weer. Zo staan hun vissalades, gevogeltesalades en groentesalades gekend als rijkelijk gevulde smeersalades. U houdt toch ook van een volle smaak, een vaste structuur en verse producten?

HET RESULTAAT

Om die kwaliteit ook visueel uit te stralen, hebben we voor hen een eigentijdse en herkenbare verpakkingslijn ontwikkeld. De heldere kleuren en de smaakvolle afbeeldingen van verse ingrediënten benadrukken de premium kwaliteit van hun producten.

Imago
Studie

Ze dragen de kwaliteit en versheid hoog in het vaandel, zo wensen ze deze gedachte ook te communiceren via de huisstijl. De groene kleur staat niet alleen voor veiligheid, maar werkt ook kalmerend en helend. Groen draagt ook de boodschap van natuurlijk en versheid, de meest geschikte kleur voor een bedrijf als hen. We kozen voor een fris en helder groen in combinatie met pure, uitgekiende fotografie. Smakelijk alvast!

Lentesalade 2022

Frisse
website

Om het ruime aanbod te kunnen communiceren, ontwikkelde Doppia Vu de website van Tapa Foods, volledig in de nieuwe huisstijl. Private label of maatwerk, geen uitdaging is hen te veel. Bekijk je ook meteen even hun merken? Zo maak je bij je volgende bezoek aan de supermarkt een weloverwogen en smaakvolle keuze! Neem zelf eens een kijkje www.tapafoods.eu

Let’s have a coffee

info@doppiavu.be