Peugeot De Backer is een jong, dynamisch en sportief familiebedrijf op zoek naar een nieuw imago en een top-of-mind positie bij Peugeot prospecten in de regio groot-Maldegem.
In eerste instantie had onze klant nood aan een duidelijkere positionering met een krachtig logo, een aantrekkelijke website met informatie die de klant zoekt en een off en online communicatietraject dat eenduidig naar hen leidt.
Doppia Vu ontwikkelde een geheel nieuwe huisstijl met een modern logo dat de bestaande logo’s van Peugeot en garage De Backer harmonieus met elkaar verbindt.
De vernieuwde huisstijl werd vervolgens toegepast op verschillende communicatiekanalen, zoals nieuwe advertenties, handelsdrukwerk, winkelaankleding, etc.
Ook de website van Peugeot De Backer was aan vernieuwing toe. Hiervoor hebben we gekozen voor een rustig design met herkenbare huisttijlelementen. De detailpagina’s van de wagens zijn overzichtelijk en zetten aan tot het opnemen van contact. Door de koppeling met AutoVlan wordt het tweedehandsaanbod automatisch bijgewerkt.