Ferdu

Lancering Ferdu

Ferdu is een nieuw merk dat in 2019 met veel passie is opgericht. Het ontwikkelt en verkoopt design plantenbakken in cortenstaal en gepoedercoat, verzinkt staal. Om het karakter van het premium maar toch zeer ambachtelijk en authentiek merk weer te geven, stelden we een visuele identiteit voor die zowel een hedendaagse als kwaliteitsvolle uitstraling heeft.






Thijs Taverne

Rebranding Thijs Taverne

Hebt u plannen om uw interieur (her) in te richten? Of zoekt u een partner om uw binnenhuisontwerp om te zetten in een sfeervolle realisatie? Thijs Taverne en zijn team voeren met plezier alle schilder- en decoratiewerken voor u uit. Om Thijs op weg te helpen creëerden we een eigentijdse huisstijl met oog voor detail, net zoals Thijs te werk gaat.







Website Thijs Taverne

Voor de website van Thijs Taverne kozen we voor een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk geheel met een naadloze mix van eigen identiteit en gerealiseerde projecten. Neem een kijkje op de door ons ontwikkelde website en laat je inspireren!


Dwars Door Maldegem

Rebranding Dwars Door Maldegem

Dwars Door Maldegem (DDM) is intussen een alombekende loopwedstrijd die toegangelijk is voor zowel de gedreven loopfanaat als de recreatievelingen. Om de identiteit van het event nog meer kracht bij te zetten ontwierpen we een volledig nieuwe en opvallende huisstijl.






Nordpesca Europe

Nieuwe huisstijl

Nordpesca Europe vroeg ons om een volledig nieuwe huisstijl te ontwerpen. We zorgden voor een nieuwe, frisse huisstijl met een duidelijk logo dat perfect illustreert waarvoor Nordpesca Europe staat.
Het nieuwe logo pronkt op alle drukwerk dat wij van A tot Z uitwerkten. De nieuwe vrachtwagens en gevelbanier zitten ook in een nieuw jasje waardoor alles één mooi en opvallend geheel vormt.






Alfa Licht Gent

Rebranding Alfa Licht Gent

Alfa Licht Gent is een lichtspeciaalzaak voor professionals en particuliere klanten, ook zijn ze een gespecialiseerd elektro groothandelaar voor verlichting, elektriciteit, domotica en audiovisuele systemen. Wij ontwikkelden een volledig nieuwe huisstijl die er voor zorgt dat de bedrijfsboodschap van de verschillende zaken op een consistente manier uitgerold wordt.









CC Den Hoogen Pad

Communicatie programma 2018-2019

CC Den Hoogen Pad, het cultureel centrum van Maldegem, promoot het vernieuwde aanbod cultuur jaarlijks in een nieuwe, frisse lay-out. Om dit te communiceren aan de Meetjeslanders werkten we het concept uit op verschillende dragers en kanalen, zowel gedrukt als digitaal.




Accent

Accent, hét magazine van de kust & het meetjesland

accent magazine, het lifestyle magazine van de kust en het meetjesland. Ze leggen de klemtoon op klasse en doen dat door elk jaar een bekende kop op de cover te plaatsen. Je vindt er tips over
mode, interieur, vrije tijd, reizen en gezondheid. Wij bij Doppia Vu gieten alle redactionele artikels en advertenties in één aantrekkelijk geheel.
 

Nog niet de kans gehad om de 13de uitgave van accent te lezen?
Lees nu de laatste editie online