Ferdu

Lancering Ferdu

Ferdu is een nieuw merk dat in 2019 met veel passie is opgericht. Het ontwikkelt en verkoopt design plantenbakken in cortenstaal en gepoedercoat, verzinkt staal. Om het karakter van het premium maar toch zeer ambachtelijk en authentiek merk weer te geven, stelden we een visuele identiteit voor die zowel een hedendaagse als kwaliteitsvolle uitstraling heeft.






Thijs Taverne

Rebranding Thijs Taverne

Hebt u plannen om uw interieur (her) in te richten? Of zoekt u een partner om uw binnenhuisontwerp om te zetten in een sfeervolle realisatie? Thijs Taverne en zijn team voeren met plezier alle schilder- en decoratiewerken voor u uit. Om Thijs op weg te helpen creëerden we een eigentijdse huisstijl met oog voor detail, net zoals Thijs te werk gaat.







Website Thijs Taverne

Voor de website van Thijs Taverne kozen we voor een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk geheel met een naadloze mix van eigen identiteit en gerealiseerde projecten. Neem een kijkje op de door ons ontwikkelde website en laat je inspireren!


Dwars Door Maldegem

Rebranding Dwars Door Maldegem

Dwars Door Maldegem (DDM) is intussen een alombekende loopwedstrijd die toegangelijk is voor zowel de gedreven loopfanaat als de recreatievelingen. Om de identiteit van het event nog meer kracht bij te zetten ontwierpen we een volledig nieuwe en opvallende huisstijl.






Nordpesca Europe

Nieuwe huisstijl

Nordpesca Europe vroeg ons om een volledig nieuwe huisstijl te ontwerpen. We zorgden voor een nieuwe, frisse huisstijl met een duidelijk logo dat perfect illustreert waarvoor Nordpesca Europe staat.
Het nieuwe logo pronkt op alle drukwerk dat wij van A tot Z uitwerkten. De nieuwe vrachtwagens en gevelbanier zitten ook in een nieuw jasje waardoor alles één mooi en opvallend geheel vormt.






Alfa Licht Gent

Rebranding Alfa Licht Gent

Alfa Licht Gent is een lichtspeciaalzaak voor professionals en particuliere klanten, ook zijn ze een gespecialiseerd elektro groothandelaar voor verlichting, elektriciteit, domotica en audiovisuele systemen. Wij ontwikkelden een volledig nieuwe huisstijl die er voor zorgt dat de bedrijfsboodschap van de verschillende zaken op een consistente manier uitgerold wordt.









CC Den Hoogen Pad

Communicatie programma 2018-2019

CC Den Hoogen Pad, het cultureel centrum van Maldegem, promoot het vernieuwde aanbod cultuur jaarlijks in een nieuwe, frisse lay-out. Om dit te communiceren aan de Meetjeslanders werkten we het concept uit op verschillende dragers en kanalen, zowel gedrukt als digitaal.




Menofocus

Logo

De vereniging van Belgische Menopauzeconsulenten is een recent opgestarte beroepsvereniging waarvan alle leden een erkende opleiding tot menopauzeconsulent volgden. Het logo moest de professionaliteit en deskundigheid weergeven waarvoor Menofocus staat. We creëerden een clean
logo met een verwijzing naar waarvoor Menofocus staat.

Menofocus
Menofocus
Menofocus

Informatieve website

Na het vastleggen van het logo bouwden we aansluitend ook een website voor Menofocus. De website informeert over de menopauze en voorziet een aanspreekpunt. Men kan snel en eenvoudig contact opnemen met de erkende menofocusconsulenten.

Menofocus

BMW De Mey

Logo

Voor BMW De Mey ontwikkelden we een volledig nieuw en herkenbaar logo. De grootste opdracht was om de identiteit van BMW terug te brengen in het nieuwe logo. Hiervoor gingen we aan de slag met het strakke lijnenspel die terug te vinden is in de wagens. Het eindresultaat bestaat uit een zeer sterk embleem en een strakke typografische baseline.





Thana-lab

Logo

Thana-Lab geeft nabestaanden de mogelijkheid om afscheid te kunnen nemen van hun dierbaar overleden familielid, ook in die omstandigheden die als niet evident of onmogelijk geacht worden. Het nieuwe logo moest de professionaliteit alsook de sereniteit weergeven waarvoor Thana-Lab staat. We creëerden een clean, herkenbaar logo die de nodige openheid en ervaring uitstraalt, maar toch in het oog springt.





Informatieve website

Ook voor de vernieuwde website kwam Thana-Lab bij ons aankloppen. De website moet de juiste informatie overbrengen naar begrafenisondernemers, funeraire medewerkers en zorgverstekkers. Ook werkten we een aparte pagina uit voor het uitgebreide aanbod aan uitvaarttextiel waar Thana-Lab verdeler van is.


Consea

De uitdaging

Twee kantoren versmelten tot één grote identiteit. Om aan de klantenbehoefte te blijven voldoen breidt het aanbod uit en wordt er verder gespecialiseerd: een vernieuwd totaalaanbod op twee locaties en drie pijlers: verzekeringen, beleggingen en immo.

Onze oplossing

De bestaande namen dekten niet langer de lading. Er bleek veel te vertellen en herbronnen was een noodzaak. Doppia Vu zette een interne oefening op om de waarden en de visie te kristalliseren. De nieuwe groepsnaam past als gegoten, maar nog belangrijker: de bestaande klanten krijgen er een instant goed gevoel bij.

consea-stappen-drie

Van mensen, voor mensen.
Daar draait het bij Consea om.

Deze waarden en visie komen duidelijk naar voor in de nieuwe huisstijl en de passende baseline.

Consea staat voor wederzijds vertrouwen, een betrouwbare service en uitgesproken expertise en dat mag gezien worden.

consea-project-1
consea-project-2
consea-project-3

Droom groot.
Reik verder.

In het advies van de Consea-specialisten staat steeds de langetermijnrelatie met de klant voorop. Iedereen kent zijn vak door en door. Het onderling contact en de relatie met de klant is gemoedelijk en vertrouwelijk.

Ze proberen hun zorgen weg te nemen en ruimte te geven om te groeien, te dromen en die dromen waar te maken.

consea-project-1
consea-project-5

Over Consea

Consea is de specialist voor verzekeringen, beleggingen en immobiliën.

Consea. Droom groot. Reik verder.

consea-project-6