BMW De Mey

Logo

Voor BMW De Mey ontwikkelden we een volledig nieuw en herkenbaar logo. De grootste opdracht was om de identiteit van BMW terug te brengen in het nieuwe logo. Hiervoor gingen we aan de slag met het strakke lijnenspel die terug te vinden is in de wagens. Het eindresultaat bestaat uit een zeer sterk embleem en een strakke typografische baseline.





Thana-lab

Logo

Thana-Lab geeft nabestaanden de mogelijkheid om afscheid te kunnen nemen van hun dierbaar overleden familielid, ook in die omstandigheden die als niet evident of onmogelijk geacht worden. Het nieuwe logo moest de professionaliteit alsook de sereniteit weergeven waarvoor Thana-Lab staat. We creëerden een clean, herkenbaar logo die de nodige openheid en ervaring uitstraalt, maar toch in het oog springt.





Informatieve website

Ook voor de vernieuwde website kwam Thana-Lab bij ons aankloppen. De website moet de juiste informatie overbrengen naar begrafenisondernemers, funeraire medewerkers en zorgverstekkers. Ook werkten we een aparte pagina uit voor het uitgebreide aanbod aan uitvaarttextiel waar Thana-Lab verdeler van is.


Consea

De uitdaging

Twee kantoren versmelten tot één grote identiteit. Om aan de klantenbehoefte te blijven voldoen breidt het aanbod uit en wordt er verder gespecialiseerd: een vernieuwd totaalaanbod op twee locaties en drie pijlers: verzekeringen, beleggingen en immo.

Onze oplossing

De bestaande namen dekten niet langer de lading. Er bleek veel te vertellen en herbronnen was een noodzaak. Doppia Vu zette een interne oefening op om de waarden en de visie te kristalliseren. De nieuwe groepsnaam past als gegoten, maar nog belangrijker: de bestaande klanten krijgen er een instant goed gevoel bij.

consea-stappen-drie

Van mensen, voor mensen.
Daar draait het bij Consea om.

Deze waarden en visie komen duidelijk naar voor in de nieuwe huisstijl en de passende baseline.

Consea staat voor wederzijds vertrouwen, een betrouwbare service en uitgesproken expertise en dat mag gezien worden.

consea-project-1
consea-project-2
consea-project-3

Droom groot.
Reik verder.

In het advies van de Consea-specialisten staat steeds de langetermijnrelatie met de klant voorop. Iedereen kent zijn vak door en door. Het onderling contact en de relatie met de klant is gemoedelijk en vertrouwelijk.

Ze proberen hun zorgen weg te nemen en ruimte te geven om te groeien, te dromen en die dromen waar te maken.

consea-project-1
consea-project-5

Over Consea

Consea is de specialist voor verzekeringen, beleggingen en immobiliën.

Consea. Droom groot. Reik verder.

consea-project-6

Peugeot De Backer

Branding

Peugeot De Backer is een jong, dynamisch en sportief familiebedrijf op zoek naar een nieuw imago en een top-of-mind positie bij Peugeot prospecten in de regio groot-Maldegem.

In eerste instantie had onze klant nood aan een duidelijkere positionering met een krachtig logo, een aantrekkelijke website met informatie die de klant zoekt en een off en online communicatietraject dat eenduidig naar hen leidt.

Doppia Vu ontwikkelde een geheel nieuwe huisstijl met een modern logo dat de bestaande logo’s van Peugeot en garage De Backer harmonieus met elkaar verbindt.




Communicatieplan

De vernieuwde huisstijl werd vervolgens toegepast op verschillende communicatiekanalen, zoals nieuwe advertenties, handelsdrukwerk, winkelaankleding, etc.



Gebruiksvriendelijke, responsive website

Ook de website van Peugeot De Backer was aan vernieuwing toe. Hiervoor hebben we gekozen voor een rustig design met herkenbare huisttijlelementen. De detailpagina’s van de wagens zijn overzichtelijk en zetten aan tot het opnemen van contact. Door de koppeling met AutoVlan wordt het tweedehandsaanbod automatisch bijgewerkt.


Comeet

Imagostudie

Cultuuroverleg Meetjesland, kortweg COMEET, is de intergemeentelijke cultuurdienst voor het Meetjesland en werkt rond bibliotheken, erfgoed, lokaal cultuurbeleid en podia. Doppia Vu zorgde voor een volledige rebranding van hun bestaande huisstijl.

comeet
comeet
comeet
comeet
comeet

Bewaren


Medigroep

Branding

Medigroep is een multidisciplinaire groepspraktijk die streeft naar kwaliteit op maat van iedereen. Met meer dan 10 jaar praktijkervaring geeft Medigroep altijd wetenschappelijk onderbouwde informatie en advies, op maat van de patiënt. Om hun praktijk sterk op de markt te zetten schakelden ze Doppia Vu in voor het creëren van een volledig nieuwe huisstijl.

Medigroep
Medigroep
Medigroep
Medigroep

Gebruiksvriendelijke, responsive website

Voor de nieuwe website kozen we voor een overzichtelijke landingspagina waar de bezoeker meteen weet waarvoor Medigroep staat. Patiënten kunnen nu ook makkelijk en overzichtelijk via de website een afspraak maken.

Medigroep

Bewaren


Smolders Vastgoed

Imagostudie

Een persoonlijke touch, dat is waar Smolders Vastgoed voor staat. Lies Maes ijvert voor een vlotte verkoop of verhuur van je woning, appartement, bedrijfsgebouw,… Wij verzorgden haar huisstijl en gaven daarmee een solide basis aan haar belangrijkste troeven: deskundig advies, persoonlijke begeleiding en regelmatige rapportages.





Cookies & Cloud

Branding

ICT nerdy, technisch en smakeloos? Massimo Saelens van Cookies & Cloud bewijst het tegendeel. ICT kan ook hip, trendy en stijlvol zijn. Doppia vu bedacht de aparte, maar vooral luchtige naam en creëerde een speelse huisstijl. Een verademing binnen de sector. Zijn klanten zijn in de wolken met hun nieuwe pc of genieten ten volle van de voordelen van een goed geconfigureerd bedrijfsnetwerk. Have a cookie and relax!



Website

Met zijn one-page website onderscheidt Cookies & Cloud zich met andere ICT’ers: heldere informatie over zijn diensten, een beknopt contactformulier,… Helemaal hands-on, net dat wat klanten van Cookies & Cloud verwachten.


Rechtuit Advocaten

Imagostudie

Drie topadvocaten vormen samen Rechtuit Advocaten. Ze zijn rechtuit, in woord en daad en scheppen klaarheid in de soms complexe materies. Hun logo bestaat uit een monogram die staat voor hun daadkracht. Deze troef benadrukken we door de moderne, ongecompliceerde vormentaal en kleur. Het geheel wordt hierdoor toegankelijk, maar blijft steeds professioneel.



Responsive website

Strak in ’t pak. Recht voor de raap. Rechtlijnig. Het zijn enkele sterke eigenschappen die een Rechtuit Advocaat bezit. Maar ook hun website voldoet aan deze beschrijving. Met haar responsieve en mobielvriendelijke aard scoort ze ook sterk in de organische zoekresultaten. Mr. Google loves them!


Tempo d’Oro

Opfrissing van het imago

Een opfrissing van het logo diende zich op na een aantal jaar. Doppia Vu koos voor een gestileerde look, maar verliest het Tempo d’Oro publiek niet uit het oog. Het blijft de nodige stijl en chic behouden, maar is nu ook jong en fris van geest.

oude logo

Tempodoro oud logo

huidig logo

Tempodoro vernieuwd logo

Responsive one-page website

Stijlvol en chic, maar geen oubollige statische website voor Tempo d’Oro: bij de nieuwe stijl hoort een responsive one-pager. Tablet of mobiele telefoon? Geen probleem dus als je op zoek bent naar de perfecte trouwringen of dat ene unieke geschenkje voor je partner.

Tempodoro website